poniedziałek, 30 stycznia 2012

Klasyka

Nie macie czasem poczucia , że jak się na coś czeka to okrutnie odwleka się to w czasie? Ja już od miesiąca mam wrażenie , że złe moce nie chcą aby ten blog działa. Rata stypendium na aparat nie przychodzi , zdjęcia ze studniówki jeszcze nie gotowe , a sesja z Krzysztofem Adamkiem musiała zostać przełożona. Jednak nie zrażając się okolicznościami chciałam wam pokazać co chciałabym mieć w swojej szafie i tak są to przede wszystkim klasyki , ale dzięki nim i dodatkom można stworzyć coś niesamowitego.I chociaż pewnie nigdy ich nie będę miała (  jestem strasznie skąpa) warto chociaż popatrzeć.






Z mniej klasycznych ubrań marzy mi się kilka rzeczy z kolekcji Krzysztofa Stróżyny oraz Roberta Kupisza.


4 komentarze:

  1. Dwie pierwsze torby i Louboutina to chyba must have każdej kobiety kochającej modę. Moje na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to są także moje must have plus torba Louis Vuitton'a, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń